.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت از خرید مرکبات مازندران حمایت کامل می کند
سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران گفت: دولت از خرید مرکبات مازندران حمایت کامل می کند.

به گزارش شمال نیوز، حسین نیازآذری در جمع خبرنگاران بیان کرد: در نشست مشترک مجمع نمایندگان مازندران، استاندار  و اعضای تشکل های کشاورزی مازندران با مقامات ارشد تنظیم بازار کشور و  نمایندگان وزارت خانه های جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی بر حمایت کامل دولت از روند خرید تضمینی مرکبات تاکید شد.

وی گفت: در ادامه پیگیری های ملی مسائل و مطالبات مردم مازندران به ویژه کشاورزان این نشست تشکیل تا روند خرید محصولات کشاورزی بخصوص پرتقال با هدف حمایت از باغداران سیاستگذاری شود.

به گفته نیازآذری در این جلسه مقرر شد دولت زمینه های تحریک بازار را از طریق خرید توسط شرکت تعاون روستایی فراهم کند تا دسترنج باغداران با قیمت مناسب عرضه شود.

وی افزود: امسال نزدیک به یک میلیون و 600هزار تن مرکبات تولید و مقرر شد دولت 60هزار تن مرکبات را با هدف ذخیره سازی شب عید با قیمت 25هزار ریال به صورت بسته بندی و سورت شده خریداری کند.

عضو هیات رییسه مجمع نمایندگان مازندران از تاکید مجلس شورای اسلامی برای صادرات محصولات کشاورزی خبر داد و افزود: مجلس خواستار اهتمام دولت برای رونق صادرات محصولات کشاورزی  و پیش بینی مشوق های صادراتی در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است.

به گفته نیازآذری همچنین مقرر شد شبکه حمل و نقل کشور برای صادرات مرکبات به کمک باغداران و صادرکنندگان مازندرانی  تسهیلات لازم را فراهم کند./ ایسنا 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.